2012. június 22., péntek

Kalapom pom pom

Szóval az úgy volt, hogy már gimnazista korom óta szerettem volna egy varrógépet. Nagyon, de nagyon. De valamiért mindig lebeszéltem magamat róla olyan indokokkal, hogy felesleges és sosem lesz időm arra, hogy varrogassak. Meg hát nem is tudok és egyébként is olyan jókat lehet akár turizni is. A vágy persze az alkotás iránt mindig ott volt bennem, az utóbbi időben (a kis törpénk megjelenése óta különösen) pedig nagyon megszaporodtak a varrogatással kapcsolatos ötleteim. Ezért aztán amikor már az ötödik, hatodik, hetedik ilyen projektet is megálmodtam, elhatároztam, hogy beszerzek egy használt gépet, régit, megbízhatót, valami kezdőnek valót. Ki is választottam és alig vártam, hogy végre kipróbálhassam itthon. Az első ilyen ötletem egy kis nyári sapka volt a törpének. Íme az eredmény:



Báli ruhát, télikabátot, nadrágot valószínüleg sosem fogok rajta megvarrni, időm sem lesz több mint most, de annyira jó érzés esténként leülni és egy kicsit valamit ügyeskedni.Teljesen feltölt, ahogy a szép anyagokat nézegetem, szabom és összevarrom. Végülis ezért van az embernek hobbija, nem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése