2012. június 23., szombat

Tudálékos macskusz, a zoknilény


Nagyon szeretem a csíkos zoknikat. Rengeteg van belőlük. Az egyik szülinapomra csak zoknit kaptam a Férjtől, vagy két tucatot. Aki engem ismer, az tudja, hogy ezzel nagyobb örömet szerzett volna, mint valami selyemneglizsével. Ez azért lehet, hogy kicsit túlzás, de maradjunk annyiban, hogy megvan mindenkinek a maga bogara.

Persze az idő vasfoga felettük is elszállt, és jó pár zoknim lapul a fiókban lyukasan. Valamiért nem volt kedvem kidobni őket, egy ideig lehet foltozni, de sokszor úgy érzem, nem éri meg a fáradtságot (persze a Férj fekete-szükre egyenzoknijaitól gondolkodás nélkül megválok). Ilyenkor rögtön elkezd kattogni az agyam, hogyan tudnám újrahasznosítani ezeket a régi darabokat. Még februárban sikerült ehhez beszereznem Daniel (Nem vicc!) könyvét a zoknilényvarrás rejtelemeiről. Aztán beruháztam és vettem tömőgyapjút, online, webáruházban. Itt felhívnám minden kedves zoknitömésre vágyakozó figyelmét, hogy 1 kg gyapjú az körülbelül egy fél birkányi mennyiség. És ehhez nem fűznék most többet hozzá.
Jöjjön inkább az első zoknilény, a tudálékos macska, aki olyannyira macskaalakú, hogy még egy 15 hónapos is rögtön rávágta, hogy cica.


Még valami! Valaki elárulhatná, hogyan lehet gyorsan szép (itt mind a gyors, mind pedig a szép fontos kritérium lenne) képeket készíteni és feltölteni a blogba. Nagyon megörvendeztetnétek ezzel!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos!Olyan mint az én kis Karcsi cicám, mert az is olyan felemás szemű:)

    VálaszTörlés
  2. De klassz! Majd keresek barna-fehér színű zoknit egy kicsi Karcsihoz is, jó? :)

    VálaszTörlés